Různé značky pro udržitelnost, bioprodukci, welfare nebo fair trade na výrobku mohou zvýšit povědomí zákazníků o těchto skutečnostech, ale nemusí vést ke změně chování spotřebitelů ve smyslu vyšší prodejnosti takových produktů.
Wageningen University & Research ve studii „Efektivní označování udržitelných produktů“ naznačuje, že spotřebitelé si s větší pravděpodobností koupí produkt s kombinovanou ekologickou, spravedlivou a klimaticky neutrální certifikací než produkt s individuálními štítky. Nálepky na semaforech (jako je zeleno-žluto-červené zdravotní skóre) také spotřebitelům usnadňují výběr udržitelného řešení. Kombinování štítků se zdá být účinnějším přístupem než použití jednotlivých štítků, protože více samostatných štítků může způsobit určitý zmatek.
V případě banánů přezkum například odhalil, že kombinované sdělení zahrnující přínosy pro zdraví a životní prostředí bylo účinné, zatímco kombinované označení ekologického, spravedlivého obchodu a uhlíkové neutrality bylo méně účinné při ovlivňování preference spotřebitelů.