SZIF: Přístup do Portálu farmáře / problémy s přihlášením

Přístup do Portálu farmáře (přihlašovací jméno a heslo) žadatel získá osobně na podatelně Regionálních odborů SZIF, Centrály SZIF nebo na pracovištích Oddělení příjmu žádostí a LPIS (bývalé AZV – Agentury pro zemědělství a venkov). Žádost o přístup lze také podat prostřednictvím DS žadatele o dotaci nebo e-Podatelny s elektronickým podpisem žadatele. Podrobný postup je uveden v Informaci pro žadatele o přístup do Portálu farmáře SZIF/eAGRI ZDE. Příručka včetně formulářů je k dispozici také v přihlašovacím okně portálu farmáře.

 

V případě zapomenutého či nefunkčního hesla do účtu Portálu farmáře může uživatel buď kontaktovat Technickou podporu SZIF (222 871 871, předvolba č. 2 hlasového rozcestníku – Technická podpora) a požádat o zaslání nového hesla, nebo se může osobně dostavit na kterékoliv pracoviště SZIF (kontakty zde). Pro ověření totožnosti je nezbytné mít s sebou občanský průkaz.

Operátorovi technické podpory SZIF je nutné pro identifikaci sdělit tyto informace:

1. Jméno a příjmení vlastníka účtu na Portálu farmáře

2. Uživatelské jméno (login účtu začínající 99)

3. Mobilní telefonní číslo, které je k účtu Portálu farmáře evidováno. Pokud není mobilní číslo v žádosti či v účtu uvedeno, je nutné se osobně dostavit na kterékoliv pracoviště SZIF*, kde Vám bude vygenerováno nové heslo.

Tento postup platí i v případě zapomenutého uživatelského jména (login účtu), k ověření totožnosti dojde opět předložením občanského průkazu.

* Po dobu nouzového stavu spojeného s COVID-19 lze o totéž žádat také elektronicky, a to prostřednictvím datové schránky či e-mailem podepsaným elektronickým podpisem (kvalifikovaný certifikát) za těchto podmínek: – žádá statutární orgán subjektu – žádá majitel účtu Písemnou žádost lze zaslat na datovou schránku SZIF jn2aiqd nebo na e-mail podatelny SZIF podatelna@szif.cz.