Ukrajinští vývozci potravin mají příležitost zahájit prodej výrobků do Jordánska. Zájem projevuje Cozmo, jeden z největších maloobchodních řetězců v Jordánsku.
Podle velvyslanectví Ukrajiny v Jordánském hášimovském království má vedení jordánského řetězce supermarketů Cozmo zájem o rozšíření sortimentu ukrajinských produktů, a to zejména o ekologické produkty, med, masné výrobky atd.
Americké ministerstvo zemědělství zvažuje rozvolnění pravidel pro označování
produktů
Možnost využití emblémů evropských zemí na amerických produktech Vládní agentura FSIS (Food Safety and Inspection Service) navrhla k veřejné konzultaci rozvolnění pravidel pro označení vybraných produktů (např. masné výrobky, výrobky s obsahem vajec). Kromě jiných úprav legislativy je navržena i možnost využití vlajek, pamětihodností nebo jiných marketingových „taháků“, přestože produkt nebude mít s tímto označením nic společného. Např. na polskou klobásu (Polish sausage) by tak bylo možné použít vlajku Polska, i když žádná se surovin nebude mít v Polsku původ. Z pohledu evropského potravinového práva by se s největší pravděpodobností jednalo o klamání spotřebitele ohledně původu. Exportéři tradičních výrobků z evropských zemí (Itálie, Španělsko, Francie) by se měly obávat možného zmatení či dokonce zneužití k označování obdobných výrobků. Vzhledem ke skladbě vývozu z ČR v současné době zásadní riziko u výše uvedených produktů pro zneužití pravděpodobně nehrozí, z pohledu tradičních produktů (pivo) i z dalších sektorů se jedná o poměrně zásadní krok. Bližší informace o návrhu a veřejné konzultaci lze dohledat na tomto odkazu.